در رسانه| ١۶۰هزار نفر از افراد دچار معلولیت در سازمان بهزیستی خراسان‌ رضوی پرونده دارند

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان‌ رضوی گفت: حدود ۱۶۰هزار افراد معلولیت در سازمان بهزیستی خراسان‌ رضوی پرونده دارند و حدود ۷۰ هزار فرد دارای پرونده درحوزه محرومین، نیازمندان، کارافتادگی و ایتام تحت پوشش بهزیستی وجود دارد.

مسعود فیروزی امروز در تحریریه ایسنا حضور یافت و در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: ایسنا یکی از خبرگزاری‌های معتبر و بانفوذ است و من از تلاش‌های این رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی به ویژه در حوزه اخبار بهزیستی قدردانی می‌کنم. همچنین امیدوارم با توجه به گستره مسائل مرتبط با سازمان بهزیستی، تعاملات خبرگزاری ایسنا با این نهاد گسترش پیدا کند

وی اضافه کرد: ایسنا خبرگزاری باجدیت و صداقت و وفاداری در انعکاس خبرهای حوزه کاری بهزیستی است. سازمان بهزیستی مجموعه نهادهایی حاکمیتی است که به عنوان مولود انقلاب تلقی می‌شود.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان‌ رضوی بیان کرد: در سال ۱۳۵۹ با ابتکار شهید فیاض‌بخش و همکاری شهید لواسانی ۱۶ دستگاه دولتی و غیردولتی عام‌المنفعه خیریه و سازمان مردم‌نهاد گردهم آمدند و سازمان بهزیستی کشور را تشکیل دادند که در این ۴۵ سال یکی از وظیفه‌مندترین دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان بهزیستی است که نزدیک به ۱۷۰ فعالیت و ۷۰ وظیفه را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۶۰ هزار نفر از افراد دچار معلولیت در سازمان بهزیستی خراسان‌ رضوی پرونده دارند و حدود ۷۰ هزار نفر نیز در حوزه محرومین، نیازمندان، کارافتادگی و ایتام تحت پوشش بهزیستی هستند.

کد خبر 115886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد